Parkeerinformatie

Auto
Wanneer u met de auto naar Zomerfeesten Almkerk komt, verzoeken wij u de auto te parkeren op de parkeerplaats achter Sport- en Zalencentrum ’t Verlaat (’t Verlaat 1, 4286 DB Almkerk), tenzij anders aangegeven. Deze parkeerplaats is aangegeven met bewegwijzeringsborden.

Fiets
Wanneer u met de fiets naar Zomerfeesten Almkerk komt, kunt u deze stallen in één van de hiervoor ingerichte fietsenstallingen om de tent, tenzij anders aangegeven. Deze fietsenstallingen zijn aangegeven met bewegwijzeringsborden.

Betalingsmogelijkheden

Tijdens Zomerfeesten Almkerk wordt er betaald met (blauwe) munten. Deze munten zijn uitsluitend te koop bij activiteiten van Zomerfeesten Almkerk.

Bij alle activiteiten van Zomerfeesten Almkerk kan zowel contant als via PIN worden betaald, tenzij anders aangegeven.

Toegangscontrole

Veiligheidsmedewerkers kunnen, zonder opgaaf van reden, een preventieve toegangscontrole uitvoeren bij de entree van het terrein van Zomerfeesten Almkerk. Een preventieve toegangscontrole kan bestaan uit een tas-controle, fouilleren, het vergaren van informatie, etc.

Veiligheidsmedewerkers handelen in overeenstemming met onze huisregels

Ticketverkoop

Voor een aantal activiteiten van Zomerfeesten Almkerk is een vooraf gekocht ticket een vereiste. Dit staat duidelijk aangegeven bij de activiteit op de website.

Reeds gekochte tickets kunnen niet geannuleerd worden. Terugbetaling is niet mogelijk.

Zomerfeesten Almkerk is niet verantwoordelijk voor de doorverkoop van tickets. Wilt u uw ticket overschrijven op een andere naam? Neem contact op met onze ticketprovider.

Garderobe

Zomerfeesten Almkerk heeft géén garderobe en/of kluisjes.

Toegankelijkheid

Zomerfeesten Almkerk biedt oplossingen voor de toegankelijkheid van mindervaliden. Bent u van plan naar een van onze activiteiten te komen. Neem contact met ons op via info@zomerfeestenalmkerk.nl. Op deze manier kunnen we kijken of we nog iets aan moeten passen aan ons terrein.

Sponsoring

Wilt u de zomerfeesten sponsoren? Neem contact met ons op via sponsoring@zomerfeestenalmkerk.nl.

Beeldmateriaal

Tijdens Zomerfeesten Almkerk wordt foto- en videomateriaal gemaakt en gebruikt in overeenstemming met onze huisregels. Wilt u bezwaar maken tegen het gebruik van een foto en/of video? Neem contact met ons op via info@zomerfeestenalmkerk.nl.

Contact

Heeft u vragen of heeft u meer informatie nodig over een bepaald onderwerp? Neem contact met ons op via info@zomerfeestenalmkerk.nl.

Het #ZFA23 Team

PLONS, SJWA 'De Soos'

De werkgroep PLONS, die momenteel uit 17 jongeren bestaat, heeft als doel om ieder jaar een divers programma neer te zetten dat zowel sportief, creatief als muzikaal is, voor jong en oud. Elke zomer zorgt de PLONS ervoor dat er 2 weken feest gevierd kan worden! Houd onze socials en website goed in de gaten om op de hoogte te blijven!

Van boven naar beneden, van links naar rechts: Jasmine, Sergio, Stefan, Tygo, Robert, Luuk, Jeran, Sjoerd, Mart, Manon, Anna, Michelle, Myrthe, Elize, Jip, Bram, Rubin.